• zjištění potřeb a očekávání zákazníka • definice technických požadavků zabezpečení • představení a návrh možných řešení
Obchodní oddělení:presalesobchodník
Analýza současného stavu
• zjistění stavu a připravenosti pro dané řešení • případná pastportizace stavu • návrh změn, dopnění, či ucelené inovace
Obchodní oddělení:presalesobchodník
Vytvoření zadání
• definice rozumného zadání • stanovení orientačního cenového cíle v souvislosti s technickými možnostmi technologií • výběr vhodných technologií • přidělení konkrétní osoby do pozice managera projektu
Obchodní oddělení:project manager
Zpracování návrhu řešení
• vypracování návrhu řešení • cenová kalkulace • definice časového harmonogramu pro jednotlivé etapy • určení požadavků na integrace a případný vyvoj
Obchodní oddělení:project managertechnická podpora
Uzavření smlouvy a příprava realizace
• uzavření smlouvy o dodávkách • určení termíny dodávek • definice etap a předání jednotlivých částí projektu
Obchodní oddělení:backofficelogistikaproject manager
Dodávka realizace na klíč
• dodávka zboží dle dohodnutých etap a termínů • sestavení a konfigurace na klíč • uzavření fází projektu (fatest) a předání • fakturace dle ukončených etap
Obchodní oddělení:backofficelogistikaproject manager
Konfigurace a předání do provozu
• asistence a inženýring na místě instalace • implemetace integrací • předání do zkušebního provozu, testování, ladění, dovývoj • předání funkčního systému zákazníkovi • zaškolení obsluhy a předání dokumentace
Obchodní oddělení:technické odděleníproject manager
Technický support
• podpora po celou dobu životnosti systému (minimálně 10 let) • možnost sjednání podpory online nebo na místě instalace odborníkem na danou problematiku • dohled projektového manažera a aftersales support • zajištění plánovaných a mimořádných upgrade systému • informování zákazníka při vydání nových verzí a bezpečnostních záplat
Obchodní oddělení:technické odděleníproject manager
Záruční a pozáruční služby
• řešení záručních oprav • pozáručních opravy a prodej náhradních dílů • archivace záloh sw a nastavení pro potřeby budoucí obnovy systému • uložení náhradních dílů pro daný projekt • doporučení obměny systému v závislosti na životnosti komponent systému • plánování obnovy systému a předání projektovému managerovi
Obchodní oddělení:technické odděleníservis
RYCHLÉ ODKAZY
analyza
analyzu
analyzy
chování
detekce
dopravní
dopravních
dopravy
jako
kamerove
ktery
objektu
oblasti
popis
porusovani
prumysl
reseni
samostatne
scannera
technologiii
udalosti
vice
videa
videostreamy
zaznamu
zpracování
SCANLOCK CZ, spol. s r.o. Březinova 1608/42 616 00 Brno, Česká republika